Thursday, 20 July 2017

کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کے پنجابی کیا کریں؟

کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں رھنے والے پنجابیوں کو چونکہ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کی مقامی اور صوبائی حکومٹوں میں نمائدگی نہیں دی جاتی ' اس لیے کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کے پنجابیوں کا سیاسی موقف سامنے نہیں آتا اور نہ ھی کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کے پنجابیوں کو سیاسی حقوق اور حکومتی سہولیات مل پاتی ھیں۔

کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں رھنے والے پنجابیوں کو چونکہ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کی مقامی اور صوبائی حکومٹوں میں سرکاری نوکریاں بھی نہیں دی جاتیں ' اس لیے کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کے پنجابیوں کو چاھیئے کہ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کی مقامی اور صوبائی حکومٹوں میں سرکاری نوکریوں کے لیے درخواستیں دیتے رھنے کے بجائے وفاقی حکومت کی نوکریوں کے لیے درخواست دیا کریں۔

وفاقی حکومت کو چاھیئے کہ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں رھنے والے پنجابیوں کو چونکہ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کی مقامی اور صوبائی حکومٹوں میں سرکاری نوکریاں نہیں دی جاتیں ' اس لیے کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں رھنے والے پنجابیوں کو وفاقی حکومت کی سرکاری نوکریاں دی جائیں۔

پنجاب حکومت کو بھی چاھیئے کہ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں پنجابیوں  کے ساتھ مناسب سلوک نہ ھونے کی وجہ سے جو پنجابی واپس پنجاب آنا چاھتے ھیں انکے لیے پنجاب حکومت میں سرکاری نوکریوں کا کوٹا رکھا جائے ' انکے بچوں کے لیے میڈیکل اور انجینیئرنگ کالجز میں داخلہ کے لیے نشستیں رکھی جائیں اور رھائشی کالونیاں بنا کر کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان سے پنجاب واپس آنے والے پنجابیوں کی پنجاب میں آبادگاری میں سہولت فراھم کی جائے۔

کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کے پنجابیوں کو چاھیئے کہ اپنے مسئلے اور معاملات کے ھل پر دھیان دیں۔ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان کے مسئلے اور معاملات وہ دیکھ لیں گے جن کے پاس کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں سیاسی نمائدگی اور مقامی و صوبائی حکومٹوں میں سرکاری نوکریاں ھوتی ھیں۔

کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں رھنے والے پنجابیوں کو چاھیئے کہ آپس میں تعاون پر زیادہ دھیان دیں تاکہ اپنا اور اپنے بچوں کا سماجی و معاشی مستقبل کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں محفوظ کر سکیں۔


کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں وفاقی حکومت کی سرکاری نوکریاں کرنے والے پنجاب کے پنجابیوں کو چاھیئے کہ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں رھنے والے پنجابی کے ساتھ جس قدر ھو سکے تعاون کریں تاکہ کراچی ‘ سندھ اور بلوچستان میں رھنے والے پنجابی کی جس قدر ھو سکے مدد کی جا سکے۔