Monday 20 March 2017

پنجابی دوستاں نوں عرض اے کہ؛

1۔ جیہڑے پنجابی دوست ھن تک پنجابی قوم پرستی دی "قیادت" کرن والے بن گئے نے او میرے مضمون پڑہ کے مضمون وچ کسے غلطی نوں صحیح کرن لئی یا مضمون نوں مزید بہتر کرن لئی مضمون تے اپنا تبصرہ ای نہ کریا کرن بلکہ مینوں صلاح تے مشورہ وی دیندے ریا کرن کہ ھن پنجابی قوم پرستی دے کم نوں ھور چنگا کرن لئی مینوں کرنا کی چائی دا اے۔

2۔ جیہڑے پنجابی دوست ھن تک پنجابی قوم پرستی دا "ورک" کرن والے بن گئے نے او میرے مضمون پڑہ کے مضمون وچ کسے غلطی نوں صحیح کرن لئی یا مضمون نوں مزید بہتر کرن لئی مضمون تے اپنا تبصرہ وی کردیا کرن پر صلاح تے مشورہ رین دیا کرن کہ پنجابی قوم پرستی دے کم لئی مینوں کرنا کی چائی دا اے۔

3۔ جیہڑے پنجابی دوست ھن تک پنجابی قوم پرستی نوں "سپورٹ" کرن والے بن گئے نے او میرے مضمون پڑہ کے مضمون نوں مزید سمجھن لئی سوال کرلیا کرن پر مضمون تے اپنے تبصرے نہ شروع کردیا کرن۔

4۔ جیہڑے پنجابی دوست ھجے تک پنجابی قوم پرستی نوں "فالو" کرن والے ای بنے نے او چان تے میرے مضمون پڑہ لیا کرن پر مضمون تے اپنے تبصرے شروع کرکے اپنا وقت وی خراب نہ کرن تے میرا وی۔ ایس لئی ان فرینڈ ھو جان پر میرے مضمون تے کمنٹ کرکے چولاں نہ ماریا کرن۔ انج کرن نال ھن میں دسسے بغیر ای ان فرینڈ کر دیا کرنا اے۔

No comments:

Post a Comment