Sunday, 5 June 2016

پاکستان میں ایرانی ' افغانی ' ازبک ' عراقی ' کردستانی ' ھندوستانی نزاد کی لوٹ مار کا طریقہ

پنجاب کی سماجی اور سیاسی زندگی صدیوں سے برادریوں کی بنیاد پر متحرک رھتی آرھی ھے۔ پنجاب کی 10 بڑی برادریوں میں سے ارائیں ‘ اعوان ‘ جٹ ‘ راجپوت ’ کشمیری ‘ گجر اور شیخ برادریاں پنجاب اور پنجابی قوم کی بڑی برادریاں ھیں جو کہ پنجاب کی آبادی کا 75 % ھیں۔ جبکہ ایرانی ' افغانی ' ازبک ' عراقی ' کردستانی ' ھندوستانی نزاد برادریاں بھی پنجاب میں رھتی ھیں جو کہ مختلف ادوار میں پنجاب پر حملہ آور ھوکر پنجاب پر قابض ھونے والوں یا پنجاب میں معاش کی خاطر نقل مکانی کرنے والوں کی اولادیں ھیں جو کہ پنجاب کی آبادی کا 15 % ھیں۔ انکے علاوہ پنجاب کی آبادی کا 10 % دوسری چھوٹی چھوٹی برادریاں ھیں۔

ایرانی ' افغانی ' ازبک ' عراقی ' کردستانی ' ھندوستانی نزاد برادریوں کے ان افراد نے پنجاب کے کوٹہ پر فوج و سول بیوروکریسی کے اعلیٰ عہدوں اور سیاست و صحافت کے اھم شعبوں پر اپنا غلبہ قائم کرکے پنجاب کی اصل برادریوں ارائیں ‘ اعوان ‘ جٹ ‘ راجپوت ’ کشمیری ‘ گجر اور شیخ کو مغلوب کیا ھوا ھے۔ بلکہ سندھ ' بلوچستان اور خیبر پختونخواہ میں بھی فوج و سول بیوروکریسی کے اعلیٰ عہدوں اور سیاست و صحافت کے اھم شعبوں پر غلبہ ایرانی ' افغانی ' ازبک ' عراقی ' کردستانی ' ھندوستانی نزاد برادریوں کے ان افراد کا ھی ھے۔

پنجاب کے مفاد پرست پنجابی سندھ میں سندھ کے رھنے والوں کو ' بلوچستان میں بلوچستان کے رھنے والوں کو اور خیبر پختونخواہ میں خیبر پختونخواہ کے رھنے والوں کو مسلمان یا پاکستانی قرار دے کر لوٹ مار کرتے ھیں۔ یہ اور بات ھے کہ پنجاب سے جاکر سندھ ' بلوچستان اور خیبر پختونخواہ میں لوٹ مار کرنے والوں کی اکثریت ایرانی ' افغانی ' ازبک ' عراقی ' کردستانی ' ھندوستانی نزاد برادریوں کے ان افراد کی ھوتی ھے۔ نہ کہ ارائیں ‘ اعوان ‘ جٹ ‘ راجپوت ’ کشمیری ‘ گجر اور شیخ پنجابیوں کی۔

سندھ کے مفاد پرست سندھی ' سندھ میں رھنے والے پنجابیوں کو پنجابی قرار دیکر لوٹ مار کرتے ھیں۔ یہ اور بات ھے کہ سندھ میں پنجابیوں کے ساتھ لوٹ مار کرنے والوں کی اکثریت ایرانی ' افغانی ' ازبک ' عراقی ' کردستانی ' ھندوستانی نزاد برادریوں کے ان افراد کی ھوتی ھے۔ نہ کہ سماٹ کی۔

بلوچستان کے مفاد پرست  بلوچ ' بلوچستان میں رھنے والے پنجابیوں کو پنجابی قرار دیکر  لوٹ مار کرتے ھیں۔ یہ اور بات ھے کہ بلوچستان میں پنجابیوں کے ساتھ لوٹ مار کرنے والوں کی اکثریت ایرانی ' افغانی ' ازبک ' عراقی ' کردستانی ' ھندوستانی نزاد برادریوں کے ان افراد کی ھوتی ھے۔ نہ کہ بروھی کی۔


خیبر پختونخواہ کے مفاد پرست پٹھان ' خیبر پختونخواہ میں رھنے والے پنجابیوں کو پنجابی قرار دیکر لوٹ مار کرتے ھیں۔ یہ اور بات ھے کہ خیبر پختونخواہ میں پنجابیوں کے ساتھ لوٹ مار کرنے والوں کی اکثریت ایرانی ' افغانی ' ازبک ' عراقی ' کردستانی ' ھندوستانی نزاد برادریوں کے ان افراد کی ھوتی ھے۔ نہ کہ ھندکو کی۔